Logotypy salonów kosmetycznych, co musisz wiedzieć?

Identyfikacja wizualna jest jednym z filarów każdej firmy. Po ustaleniu celów, propozycji wartości, opracowaniu planu strategicznego i wyznaczeniu celów średnio- i długoterminowych, kolejnym krokiem jest właściwa komunikacja pomysłu. W tym artykule będziemy rozmawiać o istotnym elemencie graficznym dla Twojego salonu fryzjerskiego, logo salonu jest podstawowym elementem wizerunku marki. Z wieloma przykładami, co sprawia, że logo jest wyjątkowe dla Twojego salonu? Aby mieć zapadającą w pamięć i unikalną tożsamość graficzną, musisz mieć jasność co do swojej propozycji wartości biznesowej.

Przykłady logotypów kosmetycznych Z drugiej strony, aby zainspirować się tym, jak powinno wyglądać dobre logo salonu kosmetycznego, warto sięgnąć po referencje znanych i uznanych na całym świecie marek. W branży kosmetycznej istnieją marki, które znane są z nowatorskich i pomysłowych projektów. Na przykład: Fisa. Podobnie, marki kosmetyczne takie jak Avon, MAC, Clinique, Kylie są kolejnym źródłem inspiracji dla niszy rynkowej, w której będziesz pracować.

W przypadku salonów kosmetycznych, logo Wella jest rozpoznawalne na całym świecie, ponieważ stanowi graficzną syntezę włosów kobiety i poprzez swoją przeciwstawną formę tworzy figurę twarzy. Kilka przykładów logotypów salonów kosmetycznych

Kroki do stworzenia logo z kilku obrazów Po zdefiniowaniu strategicznych elementów stojących za logo, nadszedł czas na wykonanie kilku szkiców. Aby to zrobić, zalecamy, abyś najpierw poszukał inspiracji na platformach takich jak Pinterest. Napisz słowa kluczowe, które są związane z Twoją propozycją wartości i, z uzyskanych wyników, stwórz tablice z tymi pomysłami, które wydają się podobne do tego, co chcesz pokazać wizualnie jako firma i stamtąd zrób kilka szkiców, które zawierają nazwę Twojego salonu kosmetycznego i, jeśli dotyczy, wybrany slogan. Aplikacje do tworzenia logo online Teraz nadszedł czas, aby zabrać się do pracy. Chociaż ideałem jest, że masz wsparcie grafika do tworzenia logo, można polegać na pewnych narzędzi, które istnieją w Internecie, aby to zrobić.

Canva Ta aplikacja jest prawdopodobnie najbardziej uznaną na świecie aplikacją do projektowania logo, a także innych materiałów, takich jak ulotki, banery dla sieci społecznościowych i innych platform, wizytówki itp. Ta aplikacja ma zarówno darmowe jak i premium funkcje. Wix Wix jest narzędziem do projektowania zarówno logotypów jak i witryn za darmo. Jest bardzo łatwy w użyciu i wystarczy podać aplikacji kilka danych, takich jak nazwa marki lub firmy, slogan (jeśli masz jeden) i określić, jak chcesz go zobaczyć. Podobnie, platforma pozwala na dostosowanie się w razie potrzeby. Design Evo Kolejną aplikacją, z której możesz skorzystać jest Design Evo, która jest dostępna zarówno dla systemu iOS jak i Android. Można dostosować rozmiar, kolor i krycie ikon graficznych, a także posiada duży katalog czcionek do wykorzystania.

Logo Maker Narzędzie to dostępne jest zarówno dla systemu Android, jak i iOS i pozwala na stworzenie logo na podstawie nazwy firmy i wybranego sloganu. Podobnie jak poprzednie narzędzia, generuje plik obrazu, który można wykorzystać na portalach społecznościowych. Jednak, chociaż te narzędzia są przydatne, należy pamiętać, że należy zmodyfikować trochę projekty, które można uzyskać za pośrednictwem tych platform, ponieważ mogą one być podobne do innych marek lub konkurencji, ponieważ mamy do czynienia z programami, które projektują w sposób ogólny. Krótko mówiąc, Twoje logo musi być unikalne, zapadające w pamięć i istotne.