5 strategii email marketingowych, które z powodzeniem możesz wykorzystać w swoim salonie.

Kiedy firma decyduje się na dotarcie do swoich potencjalnych klientów za pomocą poczty elektronicznej jako głównego kanału do wysyłania reklamy i treści informacyjnych o wartości, mówimy o Email Marketingu. Email marketing to zestaw strategii realizowanych za pomocą narzędzia, jakim jest poczta elektroniczna. Chociaż e-mail marketing jest techniką, która ma już dziesiątki lat, w przeciwieństwie do sieci społecznych, które są nowsze, to nadal jest bardzo skuteczny. Dobrze opracowana i napisana kampania e-mailowa dotrze do prawie całej Twojej bazy danych. W przeciwieństwie do tego, większość postów na Facebooku dociera tylko do 10-20% osób, które polubiły Twoją stronę. Najważniejsze jest to, aby robić to za pomocą strategii specyficznych dla salonu i oprogramowania, które pozwala na masowe działanie.

Jak zacząć? Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest ustalenie celu, w jakim chcesz dotrzeć do swoich klientów, a następnie zbudowanie dobrej bazy danych użytkowników, którzy wcześniej wyrazili zgodę na otrzymywanie Twoich e-maili na Twojej stronie internetowej. Następnie przychodzi czas na stworzenie elektronicznego biuletynu lub newslettera z wszystkimi nowościami, jakie masz w swoim salonie. Zwiększy to szanse, że będą zainteresowani tym nowym leczeniem lub produktem, który im oferujesz. Warto również segmentować swoją listę kontaktów, aby zapewnić każdemu z nich odpowiednią promocję, w ten sposób zwiększysz skuteczność swojego email marketingu. Jak sprawić, aby Twój email był otwierany i czytany przez Twoich subskrybentów? Dobry temat wiadomości zwiększa współczynnik otwarć. Twój temat e-maila może zrobić lub złamać swoje wskaźniki otwarć: Trzymaj swój temat e-maila krótki, ale opisowy. Generalnie zaleca się 50 znaków lub mniej. Unikaj następujących elementów w liniach tematycznych, ponieważ mogą one wpłynąć na współczynnik otwarć: Mega XX % off. wykrzykniki!!!!

Słowo "Free" Duże litery dla EMPHASIS Zwroty, które są używane jako "przypomnienie". Użyj kursywy Niewiarygodne twierdzenia Kuszenie czytelników salonu z odpowiednią treścią w swoich e-mailach Twoi klienci salonu chcą być edukowani, inspirowani lub zabawiani, gdy otwierają swój e-mail marketing, nie chcą być bombardowani niekończącymi się ofertami i samoobsługowymi wiadomościami o Tobie. Pomyśl o tym w ten sposób: jeśli klient właśnie wszedł do Twojego salonu, nie będziesz się spieszyć, aby krzyczeć na niego o swoich ostatnich zniżkach lub zanudzać go rutyną "jestem świetny". Nie zrobiłabyś tego, prawda? Tak samo jest z Twoim email marketingiem. Zadbaj o to, aby Twój newsletter był pełen interesujących wiadomości dla Twoich subskrybentów. Podziel się profesjonalnymi poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów lub urody. Zaproszenia na zabawne lub edukacyjne wydarzenia w salonie. Pomocne informacje, jak np. nowe godziny otwarcia w godzinach wieczornych lub w niedzielę. Wiadomości z salonu, które są istotne i przydatne dla Twojego czytelnika. Nowe usługi, które oferujecie. Nowości produktowe i sztuczki handlowe. Jeśli masz zniżki w swoim salonie, to jak najbardziej je uwzględnij, ale staraj się przestrzegać zasady 80:20. 80% email marketingu Twojego salonu powinna stanowić użyteczna treść. Nie więcej niż 20% ofert lub rabatów. Używaj imion swoich czytelników Wszyscy reagujemy na nasze imię. "Cześć Sara" brzmi o wiele bardziej osobiście niż "Drogi Kliencie". To brzmi jakbyś mówił do mnie. Jakbyśmy prowadzili rozmowę między przyjaciółmi. Większość systemów oprogramowania pocztowego daje Ci możliwość dodania imienia. Zawsze to rób, jeśli możesz. W końcu większość Twojej bazy danych to klienci, którzy regularnie odwiedzają Twój salon. Dołącz "wezwanie do działania" dla klientów Twojego salonu. "Zadzwoń teraz, aby umówić się na spotkanie."

"Zarezerwuj online tutaj." "Weź udział w naszym konkursie tutaj". To wszystko są wezwania do działania. Twoją rolą jest powiedzieć czytelnikom dokładnie, co mają robić dalej i dlaczego. Zawsze umieszczaj je na końcu każdego fragmentu swojego newslettera i poproś swojego czytelnika o kliknięcie na stronę internetową salonu lub media społecznościowe. Znajdź idealny czas na wysyłanie e-newsletterów do salonów Odkryliśmy, że poniedziałki i weekendy są najlepiej unikać w komunikacji salonu i spa. Dobrze sprawdza się środek tygodnia. Unikaj dnia przed świętami, ponieważ ludzie spieszą się, aby wyjechać na wycieczki i są zbyt zajęci, aby usiąść i czytać. Jeśli chodzi o godziny, ogólna rada brzmi: od 9 rano do 11 rano i od 13 do 15, ponieważ czytelnicy siedzą przy biurkach i sprawdzają pocztę elektroniczną. Wraz z rozwojem smartfonów, staje się to coraz mniej ważne, ponieważ ludzie sprawdzają je do późna w nocy. Jeśli uznałeś tę treść za przydatną, zostaw nam komentarz na blogu. Powiązane artykuły: 1. Klucze do podniesienia cen w salonie bez utraty klientów. 2.